Data-Mining.com.pl
Pozyskiwanie danych
Wiążę się to z potrzebą aktualizacji danych dotyczących potrzeb klientów, oceny jakości obsługi klientów, jakości produktów, skuteczności kampanii marketingowych, czy potencjale nowych rynków.
Data-Mining.com.pl
Analiza oraz przygotowanie raportu
Prowadzimy analizy danych i konsultacje projektów realizowanych przez ośrodki akademickie oraz indywidualnych badaczy i naukowców. Opracowujemy profesjonalne analizy zgodne z wymogami czasopism z listy filadelfijskiej.
Data-Mining.com.pl
Data mining
Coraz powszechniejsze staje się przekonanie o tym, że badania rynku mogą stanowić solidną podstawę rozwoju.
2020-11-24
Wskazówki jak przeprowadzić ankietę online
Przy tak wielu narzędziach ankietowych dostępnych obecnie na rynku, może się wydawać, że każdy może przeprowadzić ankietę online. Jednakże, aby uzyskać optymalne wyniki swoich badań,...
2020-11-17
Charakterystyka i opis metody badawczej CATI
Indywidualny wywiad telefoniczny wspomagany specjalistycznym programem komputerowym to metoda badawcza, która jest znana w skrócie, jako CATI (z ang. Computer Assisted...
2020-09-15
Jak niskim kosztem przeprowadzić badanie marketingowe?
Badania marketingowe przez Internet
W ostatnich latach coraz większą popularnością cieszy się przeprowadzanie badań marketingowych przez Internet, jest to bowiem łatwy, szybki, wygodny...
2020-09-08
4 klucze do stworzenia dobrego kwestionariusza badania CAWI
Klucz 1: Dbanie o prostotę
Skomplikowane i bardzo rozbudowane pytania oraz odpowiedzi to prosty sposób na to, jak zniechęcić respondentów. Jest szansa, że przebrną...
2020-09-03
Cele przeprowadzania badań marketingowych dań gotowych
Rynek dań gotowych dynamicznie się rozwija, co wynika przede wszystkim ze zmiany stylu życia Polaków, w tym mniejszej ilości czasu na ich samodzielne przygotowywanie. Popularność...
2020-08-16
Dlaczego warto przeprowadzać badania marketingowe AGD?
Aż do 2020 roku na rynku sprzętu AGD notowane były stałe, kilkuprocentowe wzrosty. Niestety sytuację tę zmienia pandemia COVID-19 mająca wpływ na wszystkie sektory rynku. Również...