2020-09-08
4 klucze do stworzenia dobrego kwestionariusza badania CAWI
Klucz 1: Dbanie o prostotę
Skomplikowane i bardzo rozbudowane pytania oraz odpowiedzi to prosty sposób na to, jak zniechęcić respondentów. Jest szansa, że przebrną...
2020-09-03
Cele przeprowadzania badań marketingowych dań gotowych
Rynek dań gotowych dynamicznie się rozwija, co wynika przede wszystkim ze zmiany stylu życia Polaków, w tym mniejszej ilości czasu na ich samodzielne przygotowywanie. Popularność...
2020-08-16
Dlaczego warto przeprowadzać badania marketingowe AGD?
Aż do 2020 roku na rynku sprzętu AGD notowane były stałe, kilkuprocentowe wzrosty. Niestety sytuację tę zmienia pandemia COVID-19 mająca wpływ na wszystkie sektory rynku. Również...
2020-07-15
RANDOMIZACJA – podstawowe pojęcia.
Trudno przecenić randomizację – metodę podziału grup badawczych. To przecież w dużej mierze dzięki niej eksperyment otrzymuje status naukowego, a rezultaty i wnioski określa się...
2020-07-03
Czym są rejestry medyczne?
Korzyści wynikające z wdrożenia REJESTRÓW MEDYCZNYCH
Spośród dostępnych definicji warto przytoczyć dwie. Wskazują one na inne aspekty zagadnienia, ujmując...
2020-06-22
4 błędy w myśleniu dotyczące badań marketingowych
Badania marketingowe to cenne źródło informacji, o ile zostaną one przygotowane i przeprowadzone w prawidłowy sposób. Jakie są najczęstsze błędy przy ich realizacji i...